כל הגילאים
Crowley, Greenberg & Jones (2015). "Early Social-Emotional Functioning and Public Health: The Relationship between Kindergarten Social Competence and Future Wellness", American Journal of Public Health.
Rebecca & Taylor et al. (2017). "Promoting Positive Youth Development Through School-Based Social and Emotional Learning Interventions: A Meta-Analysis of Follow-Up Effects", Child Development.
Guralnick (1999), "Sequential Analysis of the Social Play of Young Children with Mild Developmental Delays", Journal of Young Intervention.
Howes, Phillipsen & Peisner-Feinberg (2000). "The Consistency of Perceived Teacher–Child Relationships between Preschool and Kindergarten". Journal of School Psychology.
איכות אינטראקציה הורה-ילד, תיווך של אינטראקציות חברתיות
איכות אינטראקציה הורה-ילד, תיווך של אינטראקציות חברתיות
איכות הקשר עם מבוגרים משמעותיים, איכות הקשר הרגשי וההוראתי בין התלמיד למורה, מאפייני הקשר עם קבוצת השווים, ניהול הכיתה והתמודדות עם קשיים התנהגותיים.
כמות, איכות ומגוון התנסויות חברתיות עם קבוצת השווים ומקורות סמכות. ידע וכלים להתמודדות עם סיטואציות חברתיות לא מוכרות
כמות, איכות ומגוון התנסויות חברתיות עם קבוצת השווים ומקורות סמכות. ידע וכלים להתמודדות עם סיטואציות חברתיות לא מוכרות