חטיבה ותיכון
גיל רך ותחילת יסודי
Dweck (2007). "The Perils and Promises of Praise".
Dweck, Paunesku & Claro (2016). "Growth mindset tempers the effects of poverty on academic achievement", PNAS.
Blackwell, Trzesniewski & Dweck (2007). "Implicit Theories of Intelligence Predict Achievement across an Adolescent Transition: A Longitudinal Study and an Intervention", Child Development.
Mueller & Dweck (1998). "Praise for intelligence can undermine children's motivation and performance". Journal of Personality and Social Psychology.
מתן פידבק הנסמך על התנהגותו המשתנית של הילד והמאמצים שהוא משפיע ולא בהתייחס לתכונות אופי
יש להמשיך להסתמך על תהליכי פידבק בין המתבגר לבין דמויות משמעותיות, דוגמת מורים. בנוסף, יש להדגיש את יכולתו של הפרט להשתנות ולהשתפר באמצעות מתן דוגמאות והסברים אמינים ומשכנעים על יכולת זו